Postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku – Jana Chovancová
Jana Chovancová
Bachelor's thesis
Postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku
Attitudes and opinions of teachers on verbal assessment at secondary vocational schools in the area of Uherské Hradiště
Abstract:
V rámci bakalářské práce bude zpracováno téma Postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je definovat základní pojmy týkající se hodnocení, vymezit subjekty školního hodnocení včetně jejich vztahu, formulovat význam hodnocení ve vyučování, funkce, rizika školního …moreAbstract:
The scope of the bachelor thesis will be the issue of Attitudes and opinions of teachers on verbal assessment at secondary vocational schools in the area of Uherské Hradiště. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The goal of the theoretical part is to define basic terms regarding assessment, specify the subjects of school assessment including their relationship, express the relevance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOVANCOVÁ, Jana. \textit{Postoje a~názory učitelů k~slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5fmfpk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Assessment - teachers and students attitudes
Pavla Šaldová -
Slovní hodnocení a klasifikace na 1. stupni ZŠ
Jana Hobzová -
Klasifikace a hodnocení žáků 9. ročníku ZŠ
Martin Vítek -
Metody klasifikace se zaměřením na slovní a procentuální hodnocení
Monika Orálková -
Hodnocení a klasifikace jako nedílná součást pedagogické profese
Lenka Krábková -
The role of attachment in adolescent pupil-music teacher relationship
Ulrika Sedláková -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights