Bc. Václav Jirák

Bakalářská práce

Internetová komunikace

Internet communication
Anotace:
Internet jako nové médium přinesl do marketingu, obchodu a komunikace nové možnosti, jak se prezentovat, jak poznat lépe nejen potřeby zákazníků, ale i zákazníka samotného a tím mu být blíže než kdy dříve. Tyto možnosti se každým rokem díky novým technologiím rozšiřují a na jejich rychlý vývoj musí pracovníci marketingu a obchodu rychle reagovat. Teoretická část práce se zabývá rychlým historickým …více
Abstract:
The internet as a new media brought new possibilities to marketing, business and communication, with that meaning as how to present yourself and find what customer's needs are, but also discover, who your customers are, so we can be closer to them then ever. Thanks to new technologies, these possibilities are expanding every year and that is why people in marketing and business fields have to react …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní