Bc. Václav Jirák

Bachelor's thesis

Internetová komunikace

Internet communication
Abstract:
Internet jako nové médium přinesl do marketingu, obchodu a komunikace nové možnosti, jak se prezentovat, jak poznat lépe nejen potřeby zákazníků, ale i zákazníka samotného a tím mu být blíže než kdy dříve. Tyto možnosti se každým rokem díky novým technologiím rozšiřují a na jejich rychlý vývoj musí pracovníci marketingu a obchodu rychle reagovat. Teoretická část práce se zabývá rychlým historickým …more
Abstract:
The internet as a new media brought new possibilities to marketing, business and communication, with that meaning as how to present yourself and find what customer's needs are, but also discover, who your customers are, so we can be closer to them then ever. Thanks to new technologies, these possibilities are expanding every year and that is why people in marketing and business fields have to react …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní