Bc. Václav Jirák
Bakalářská práce
Internetová komunikace
Internet communication
Anotace:
Internet jako nové médium přinesl do marketingu, obchodu a komunikace nové možnosti, jak se prezentovat, jak poznat lépe nejen potřeby zákazníků, ale i zákazníka samotného a tím mu být blíže než kdy dříve. Tyto možnosti se každým rokem díky novým technologiím rozšiřují a na jejich rychlý vývoj musí pracovníci marketingu a obchodu rychle reagovat. Teoretická část práce se zabývá rychlým historickým …víceAbstract:
The internet as a new media brought new possibilities to marketing, business and communication, with that meaning as how to present yourself and find what customer's needs are, but also discover, who your customers are, so we can be closer to them then ever. Thanks to new technologies, these possibilities are expanding every year and that is why people in marketing and business fields have to react …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wf3fv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Kariérní stránky a sociální sítě firem
Jana Bartůňková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov