Bc. Václav Jirák
Bachelor's thesis
Internetová komunikace
Internet communication
Abstract:
Internet jako nové médium přinesl do marketingu, obchodu a komunikace nové možnosti, jak se prezentovat, jak poznat lépe nejen potřeby zákazníků, ale i zákazníka samotného a tím mu být blíže než kdy dříve. Tyto možnosti se každým rokem díky novým technologiím rozšiřují a na jejich rychlý vývoj musí pracovníci marketingu a obchodu rychle reagovat. Teoretická část práce se zabývá rychlým historickým …moreAbstract:
The internet as a new media brought new possibilities to marketing, business and communication, with that meaning as how to present yourself and find what customer's needs are, but also discover, who your customers are, so we can be closer to them then ever. Thanks to new technologies, these possibilities are expanding every year and that is why people in marketing and business fields have to react …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wf3fv/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Kariérní stránky a sociální sítě firem
Jana Bartůňková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov