Konkurenceschopnost ve světě 21. století – Bc. Jan Vojtěch
Bc. Jan Vojtěch
Diplomová práce
Konkurenceschopnost ve světě 21. století
Competition in World of 21st century
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konkurenceschopností v dnešním světě. Vytváří ucelený pohled na konkurenceschopnost podniku a na aspekty, kterým podnik musí čelit, aby se v dnešním konkurenčním prostředí prosadil. Dále se tato práce detailně zabývá úlohou manažerů a vlastnostmi které musí ovládat aby byl schopen vést podnik. Konkrétně pak, schopností ovlivňovat celý podnik svými strategickými rozhodnutími …víceAbstract:
The thesis deals with today's world competitiveness. It creates a compact view of the company competitiveness and of the aspects faced by the company which want to make their way in today's competitive environment. Furthermore, in detail this thesis deals with the role of managers and their characteristics. The managers must handle their personalities in a way to be able to manage the company. Specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/au05s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Globalizace a konkurence
Stanislav Šebesta -
Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR (v regionech)
Martina KALÍKOVÁ -
Dopady asijské konkurence na české firmy ve vybraném odvětví
Martin Cakl -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká -
Obchodní firma a zápis společnosti s ručením omezeným do obchodního rejstříku
Zuzana Milková -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková