Bc. Iveta Němcová

Diplomová práce

Marketing podniku

Marketing enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem vybraného podniku. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu. Dále se první část práce věnuje složkám marketingového mixu 4P. Druhá část práce se věnuje marketingu ve vybraném podniku. V práci jsou podrobně popsány složky marketingového mixu 4P. Nedílnou součástí práce je analýza účinnosti vybraných prvků marketingového mixu, dále zhodnocení …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing of chosen company. In the first part, there are defined some basic concepts of marketing. The first part further focuses on the individual components of the marketing mix 4P. The second part is devoted to the marketing in the selected company. In this thesis, there is a detailed description of the individual components of the marketing mix 4P. An integral part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Radim Roudný, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Němcová, Iveta. Marketing podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku