Dopady distančního vzdělávání do odborné přípravy žáků učebních oborů kategorie E na Střední škole gastronomie a obchodu Zlín – Markéta LAJDOVÁ
Markéta LAJDOVÁ
Bakalářská práce
Dopady distančního vzdělávání do odborné přípravy žáků učebních oborů kategorie E na Střední škole gastronomie a obchodu Zlín
The impacts of distance education on the vocational training of category E pupils
Anotace:
Bakalářská práce se dělí na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je zaměřena na distanční vzdělávání a vzdělávání žáků se zdravotním postižením. Dále se zabývá střední školou gastronomie a obchodu ve Zlíně. Empirická část je zaměřena na rozhovory s mistry odborného výcviku na Střední škole gastronomie a obchodu ve Zlíně a jejich analýza a interpretace.Abstract:
The bachelor's thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part is focused on distance education and education of students with disabilities. He also deals with the secondary school of gastronomy and business in Zlín. The empirical part is focused on interviews with masters of vocational training at the secondary school of gastronomy and business in Zlín and their analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAJDOVÁ, Markéta. \textit{Dopady distančního vzdělávání do odborné přípravy žáků učebních oborů kategorie E na Střední škole gastronomie a obchodu Zlín}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5g7wqt/.
Jak správně citovat práci
LAJDOVÁ, Markéta. Dopady distančního vzdělávání do odborné přípravy žáků učebních oborů kategorie E na Střední škole gastronomie a obchodu Zlín. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva