Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Anna Chertova
Bc. Anna Chertova
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
The impact of marketing communication on Consumers’ buying behaviour
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit rozsah vlivu marketingové komunikaci na společnosti v rámci spotřebně tržních vztazích a její účast v řízení společenských procesů a manipulováni lidským spotřebním chováním. V praktické části se pokusím ukázat na rozboru nedávní významné kampaně – „Brexitu“, jak marketingová komunikace pomocí různých marketingových prostředků může ovlivnit nebo předurčit společenské …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to determine the extent of the impact of marketing communication on society within consumption market relations and participation in the management of social processes and manipulation of the human consumer’s behavior. In the practical part I will try to show on analysis of recent significant campaign - "Brexit" how marketing communication by using a variety of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t8glx/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská