Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Anna Chertova
Bc. Anna Chertova
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
The impact of marketing communication on Consumers’ buying behaviour
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit rozsah vlivu marketingové komunikaci na společnosti v rámci spotřebně tržních vztazích a její účast v řízení společenských procesů a manipulováni lidským spotřebním chováním. V praktické části se pokusím ukázat na rozboru nedávní významné kampaně – „Brexitu“, jak marketingová komunikace pomocí různých marketingových prostředků může ovlivnit nebo předurčit společenské …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to determine the extent of the impact of marketing communication on society within consumption market relations and participation in the management of social processes and manipulation of the human consumer’s behavior. In the practical part I will try to show on analysis of recent significant campaign - "Brexit" how marketing communication by using a variety of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t8glx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská