Umělá inteligence v počítačových hrách – Jan Wlosok
Jan Wlosok
Master's thesis
Umělá inteligence v počítačových hrách
Artificial Intelligence in Computer Games
Anotácia:
Cílem této práce bylo nastudovat možnosti herní umělé inteligence, popsat části, ze kterých se skládá a naimplementovat ukázkovou aplikaci demonstrující popsané postupy. V první části práce byl popsán rozdíl mezi akademickou a herní umělou inteligencí. Dále práce obsahuje popis aktuálního stavu herní umělé inteligence a jednotlivých typů herní umělé inteligence. V další části se práce zabývá implementací …viacAbstract:
The goal of this thesis was to study the possibilities of game artificial intelligence, describe the parts from which it is composed and implement an example application demonstrating the described procedures. The first part of the thesis describes the difference between academic and game artificial intelligence. The thesis also contains a description of the current state of the game artificial intelligence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
A firm, corruption and other forms of undesirable behavior
Anastasiia Frost -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek