Marketingový plán pro módní značku YOLADADA – Matěj Poruba
Matěj Poruba
Bakalářská práce
Marketingový plán pro módní značku YOLADADA
Marketing plan for fashion brand YOLADADA
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti "YOLADADA ". Kterou si autor vybral z důvodu jelikož je mu velmi sympatická jak se společnost prezentuje a co dělá. Na této společnosti autor vidí, že má momentálně velké nedostatky v celém marketingu, ale zároveň obrovský potenciál do budoucna jen růst. V první část práce se zabýváme teorií, kde jsou rozebrány všechny součásti, a tedy …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing plan of the company "YOLADADA". Which the author chose because he likes the way the company presents itself and what it does. The author sees that this company currently has major shortcomings in all marketing, but at the same time has a huge potential for growth in the future. In the first part of the work, we deal with the theory, where all the components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan - Family Pancake cafe
Kristina Shelest -
A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone
Alexandra Vovčenková -
Marketingový akční plán rodinné restaurace
Karin Syptáková -
Marketingový plán a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy
Daniel Váňa -
Marketingový plán rodinného podniku
Zoro Petrosyan -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Modern Data Analysis Solution for Small Business
Daniela Hostačná -
Business Plan: Starting an e-Commerce Business Activity on a Tight Budget
Raushangul Aitassova