Matěj Poruba
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro módní značku YOLADADA
Marketing plan for fashion brand YOLADADA
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti "YOLADADA ". Kterou si autor vybral z důvodu jelikož je mu velmi sympatická jak se společnost prezentuje a co dělá. Na této společnosti autor vidí, že má momentálně velké nedostatky v celém marketingu, ale zároveň obrovský potenciál do budoucna jen růst. V první část práce se zabýváme teorií, kde jsou rozebrány všechny součásti, a tedy …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing plan of the company "YOLADADA". Which the author chose because he likes the way the company presents itself and what it does. The author sees that this company currently has major shortcomings in all marketing, but at the same time has a huge potential for growth in the future. In the first part of the work, we deal with the theory, where all the components …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Lucie Pražáková, Ing.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Business plan - Family Pancake cafe
Kristina Shelest -
A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone
Alexandra Vovčenková -
Marketingový akční plán rodinné restaurace
Karin Syptáková -
Marketingový plán a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy
Daniel Váňa -
Marketingový plán rodinného podniku
Zoro Petrosyan -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Modern Data Analysis Solution for Small Business
Daniela Hostačná -
Business Plan: Starting an e-Commerce Business Activity on a Tight Budget
Raushangul Aitassova