Matěj Poruba

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro módní značku YOLADADA

Marketing plan for fashion brand YOLADADA
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti "YOLADADA ". Kterou si autor vybral z důvodu jelikož je mu velmi sympatická jak se společnost prezentuje a co dělá. Na této společnosti autor vidí, že má momentálně velké nedostatky v celém marketingu, ale zároveň obrovský potenciál do budoucna jen růst. V první část práce se zabýváme teorií, kde jsou rozebrány všechny součásti, a tedy …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing plan of the company "YOLADADA". Which the author chose because he likes the way the company presents itself and what it does. The author sees that this company currently has major shortcomings in all marketing, but at the same time has a huge potential for growth in the future. In the first part of the work, we deal with the theory, where all the components …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Lucie Pražáková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON