Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lenka Švejdová
Bc. Lenka Švejdová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Abstrakt Má bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Konkrétně se jedná o drogerie TETA a drogerie a parfumerie ROSSMANN, které sídlí v centru Českých Budějovic. Cílem této práce bylo analyzovat nákupní atmosféru a uplatnění merchandisingových zásad v drogerii TETA. Dílčím cílem je porovnat nákupní atmosféru a merchandising u konkurenční drogerie …víceAbstract:
Abstract This bachalor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere of selected business units, namely drugstore TETA and drugstore and perfumery ROSSMANN, both located in the centre of České Budějovice. The primary aim of this thesis is to analyze the shopping atmosphere and the application of merchandisingových principles in the drugstore TETA. The secondary aim is a comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/amlr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEJDOVÁ, Lenka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5gl32m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nákupního prostředí v maloobchodě na nákupní rozhodování segmentu matky
Adéla Hýsková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Markéta Moteffová -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová