Konkurence modálního slovesa moci/mohl a jeho opisná forma být schopen – Ivona JELÍNKOVÁ
Ivona JELÍNKOVÁ
Bachelor's thesis
Konkurence modálního slovesa moci/mohl a jeho opisná forma být schopen
The competition of modal auxiliary can/ could and its periphrastic form to be able to...
Abstract:
This thesis examines the competition of the modal verb can/could and its periphrastic form to be able to. The aim is to carry out research of these modal verbs that express epistemic and deontic modality. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with modality and types of modality. Modal verbs can, could and to be able to are described according to the …moreAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá konkurenci modálních sloves moci/mohl a jejich opisné formy být schopen. Cílem práce je provést výzkum těchto modálních sloves, které vyjadřují jistotní a dispoziční modalitu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá studiem odborné literatury týkající se sloves a jejich gramatických kategorií. Největší část je věnována popisu …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jarmila Petrlíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Ivona. \textit{Konkurence modálního slovesa moci/mohl a jeho opisná forma být schopen}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/5gllc5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JELÍNKOVÁ, Ivona. Konkurence modálního slovesa moci/mohl a jeho opisná forma být schopen. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English Language in Education
Theses on a related topic
-
Modalita a sémantika anglických modálních sloves
Marie SMÉKALOVÁ -
Features of extrinsic modality in coursebooks at intermediate level
Michaela Hůlová -
Modální slovesa v písemném akademickém diskurzu
Veronika Babčanová -
VÝSKYT ZÁMĚROVÉ A DISPOZIČNÍ MODALITY ANGLICKÉHO MODÁLNÍHO SLOVESA MAY S OHLEDEM NA ČEŠTINU
Barbora BEROUŠKOVÁ -
Modální slovesa "must" a "have to" ve funkci záhodnostní modality
Sára Kassasová -
Modální slovesa “should” a “ought to”– popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy
Ivana Vrzalová -
Modální slovesa v anglickém uměleckém textu
Hana HONAJZEROVÁ -
Prezentace modálního slovesa „would“ v učebnicích řady New Headway
Petra Otýsová