Konkurence modálního slovesa moci/mohl a jeho opisná forma být schopen – Ivona JELÍNKOVÁ
Ivona JELÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Konkurence modálního slovesa moci/mohl a jeho opisná forma být schopen
The competition of modal auxiliary can/ could and its periphrastic form to be able to...
Abstract:
This thesis examines the competition of the modal verb can/could and its periphrastic form to be able to. The aim is to carry out research of these modal verbs that express epistemic and deontic modality. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with modality and types of modality. Modal verbs can, could and to be able to are described according to the …víceAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá konkurenci modálních sloves moci/mohl a jejich opisné formy být schopen. Cílem práce je provést výzkum těchto modálních sloves, které vyjadřují jistotní a dispoziční modalitu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá studiem odborné literatury týkající se sloves a jejich gramatických kategorií. Největší část je věnována popisu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jarmila Petrlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Ivona. Konkurence modálního slovesa moci/mohl a jeho opisná forma být schopen. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Modalita a sémantika anglických modálních sloves
Marie SMÉKALOVÁ -
Features of extrinsic modality in coursebooks at intermediate level
Michaela Hůlová -
Modální slovesa v písemném akademickém diskurzu
Veronika Babčanová -
VÝSKYT ZÁMĚROVÉ A DISPOZIČNÍ MODALITY ANGLICKÉHO MODÁLNÍHO SLOVESA MAY S OHLEDEM NA ČEŠTINU
Barbora BEROUŠKOVÁ -
Modální slovesa "must" a "have to" ve funkci záhodnostní modality
Sára Kassasová -
Modální slovesa “should” a “ought to”– popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy
Ivana Vrzalová -
Modální slovesa v anglickém uměleckém textu
Hana HONAJZEROVÁ -
Prezentace modálního slovesa „would“ v učebnicích řady New Headway
Petra Otýsová