Bc. Libor Novák

Bakalářská práce

Marketing neziskových organizací

Marketing for non-profit organisation
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice využití marketingu mimo rámec komerčního sektoru, a věnuje se jeho využití neziskovými organizacemi. Ukazuje způsob aplikace obecného marketingu na neziskový sektor a jeho možnosti a potenciál, který přináší neziskovým organizacím na německém trhu. Známý fakt, že velké neziskové organizace marketing využívají stejným způsobem jako srovnatelné komerční …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit Nutzung des Marketings außerhalb kommerziellen Sektoren. Sie zeigt Potential des Marketings in Non-Profitbereich auf deutschem Markt und Möglichkeiten, wie eine deutsche Hilfsorganisation Marketing ausnutzen kann. Ist allbekannt, dass die großen Hilfsorganisationen professionell geführt werden und vorteile des Marketings genau so, wie kommerzielle Subjekte …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2007
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ing. Roman Storch, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance