Inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence – Karolína ČEMANOVÁ
Karolína ČEMANOVÁ
Bakalářská práce
Inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence
Innovative Educational Approaches to Preschool Children in Frame of Primary Prevention of Speech Disorders
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá primární logopedickou prevencí a jejím vymezením, také obsahuje její oblasti a cíle. V druhé kapitole je definována osobnost učitele mateřské školy, typologie …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on innovative educational approaches to preschool children in frame of primary prevention of speech disorders. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with primary prevention of speech disorders and its definition, it also contains its parts and aims. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČEMANOVÁ, Karolína. Inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň primární logopedické prevence u dětí předškolního věku
Alice VEČERKOVÁ -
Učitel jako aktér primární logopedické prevence v mateřské škole
Kristýna Pippalová -
Logopedická prevence prostřednictvím hudebních činností ve vybraných mateřských školách
Veronika GAJDOVÁ -
Komparace organizačních forem primární logopedické prevence v mateřských školách
Kateřina Bambulová -
Logopedická prevence dětí v předškolním vzdělávání
Kateřina BAMBULOVÁ -
Logopedická prevence v mateřské škole
Štěpánka Boušková -
Primární logopedická prevence v mateřské škole
Marie SKOTNICOVÁ -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková