Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání – Bc. Anna Javůrková
Bc. Anna Javůrková
Diplomová práce
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Brand management tools in family business practice
Anotace:
Tato práce se zabývá významem řízení značky pro rozvoj a zviditelnění rodinného podnikání v praxi. V práci je hodnoceno socio – emocionální bohatství a možnost jeho zviditelnění v rámci trendových nástrojů marketingové komunikace a záměrem je vyhodnotit povědomí zákazníků o analyzované značce. Značná část teoretických východisek je věnována řízení značky, chování a rozhodování spotřebitelů. Hlavním …víceAbstract:
The topic of this work is dealing with the importance of brand management for the development and visibility of family business. This thesis evaluates the socio – emotional wealth and its visibility within the trend tools of communication. Much of the theoretical part is devoted to brand management, behavior and consumer decision-making. The theoretical part of this of this thesis will be mailny based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hm1fa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Analýza chování spotřebitelů při používání elektronického bankovnictví
Tomáš Purmenský -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Kristina Hálková -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná