Bc. Lenka Kadlčáková

Master's thesis

Inkluzivní vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností ve Slovinské republice

Inclusive education of students with communicative disability in Slovenia
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou názorů slovinských pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Hlavním cílem je přiblížení názorů a zkušeností pedagogů ze Slovinska, kteří působí v rámci odlišného školského systému, na inkluzivní vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část diplomové práce se zabývá …viac
Abstract:
Diploma thesis deals with the analysis of the opinions of slovene teachers on inclusive education of students with communicative disability. Main aim is to bring closer the opinions and experiences of slovene teachers, who work in different school system, on inclusive education of students with communicative disability and students with special education needs. Theoretical part deals with the communicative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy