Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s. – Bc. Aneta Jiroutková
Bc. Aneta Jiroutková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Marketing Strategy of the Československá obchodní banka, a. s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na seznámení se s problematikou marketingové strategie vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingu, vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a marketingové strategie. Vlastní část práce je založena na identifikaci, vymezení a analýzu marketingového prostředí společnosti a analýzu současného stavu marketingové strategie. Na základě …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part of the thesis defines the concepts of marketing, external and internal environment of the company and marketing strategy. The main part of the thesis is based on the identification, definition and the analysis of the marketing environment of the company and the analysis of the current state of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Marketingová strategie realitní kanceláře
Martina Řeřuchová -
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Pavlína Franková
Název
Vložil
Vloženo
Práva