Komunikační analýza propagace veletrhu Career Days 2015 – Bc. Jana TURCOVSKÁ
Bc. Jana TURCOVSKÁ
Diplomová práce
Komunikační analýza propagace veletrhu Career Days 2015
Communication Analysis of Promotion of Career Days 2015
Anotace:
Diplomova prace se venuje marketingove a komunikacni strategii, vcetne verbalnich a neverbalnich prostredku, ktere byly zvoleny v ramci propagace veletrhu kariernich priletitosti Career Days 2015. Veletrh je organizovan neziskovou studentskou organizaci AIESEC, cot prinasi urcita specifika vramci propagace. Soucasti prace je nejen predstaveni strategie, ale take analyza propagacniho mixu a vybranych …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing and communication strategy, including verbal and non-verbal means used within promotion of career fair Career Days 2015. This fair is organized by a non-profit students organization AIESEC, thanks to which the promotion owns some specific features. The aim of this thesis is not only to provide a description of the above mentioned strategies, but also to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Vaculíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TURCOVSKÁ, Jana. Komunikační analýza propagace veletrhu Career Days 2015. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná lingvistika a teorie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva