Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče – Marie MALÍKOVÁ, DiS.
Marie MALÍKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče
Autistic spectrum disorders in health and social care
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem poruch autistického spektra. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část vymezuje teoretická východiska práce, poruchy autistického spektra, pedagogicko-psychologickou oblast a zdravotně-sociální oblast problematiky poruch autistického spektra. Empirická část je realizována jako kvalitativní výzkum prostřednictvím čtyř kazuistik žáků, kteří …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of autistic spectrum disorders. The thesis consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the theoretical basis of the work, autism spectrum disorders, pedagogical-psychological area and health and social area of autism spectrum disorders. The empirical part is realized as a qualitative research through four case studies of students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Rabasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÍKOVÁ, Marie. Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Zdravotně-sociální péče / Zdravotně-sociální péče
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ