Theses 

Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY – Bc. Petra Špačková

česky | in English | slovensky

Section:
Use to change section. Address within IS:

Zpět na vyhledávání

Bc. Petra Špačková

Master's thesis

Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY

Increasing of brand awareness among end users through POP materials and Press Relations in chain of DIY

Abstract: Diplomová práce zkoumá vliv POP a PR komunikace na povědomí o značce u koncového zákazníka. V teoretické části podrobně popisuji POP komunikaci a Public Relations. V praktické části se zabývám analýzou dat získaných při měření efektivity využití POP a PR komunikace společností Grohe ČR s.r.o.

Abstract: This Dissertation examines the influence of POP and PR communication on brand awareness for the end user. In the theoretical section, the POP communication and public relations are described in detail. The practical part deals with analysis of data obtained in measuring the effectiveness of the use of POPs and PR communications Grohe ČR s.r.o.

Keywords: Povědomí o značce, Public relations, Press relations, point of purchase (POP), Corporate Identity (CI), Grohe ČR s.r.o., Hornbach, regály, dotazník, rozhovor, soft data efectivity index

Language used: Czech

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

ISO 690-compliant citation record: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Složka Reference to the local database directory of the institution
Other ways of accessing the text

Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní


Go to top | Current date and time: 23/2/2019 04:32, Week 8 (even)

Privacy

Contact: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz