Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY – Bc. Petra Špačková
Bc. Petra Špačková
Master's thesis
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Increasing of brand awareness among end users through POP materials and Press Relations in chain of DIY
Abstract:
Diplomová práce zkoumá vliv POP a PR komunikace na povědomí o značce u koncového zákazníka. V teoretické části podrobně popisuji POP komunikaci a Public Relations. V praktické části se zabývám analýzou dat získaných při měření efektivity využití POP a PR komunikace společností Grohe ČR s.r.o.Abstract:
This Dissertation examines the influence of POP and PR communication on brand awareness for the end user. In the theoretical section, the POP communication and public relations are described in detail. The practical part deals with analysis of data obtained in measuring the effectiveness of the use of POPs and PR communications Grohe ČR s.r.o.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xvvqp/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPAČKOVÁ, Petra. \textit{Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5hxry0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Consequences of CK1ε-induced Phosphorylation of the Selected Components of the WNT/β-catenin Pathway: Structural Biology Point of View
Jakub Harnoš -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Návrh konstrukce nové verze vozíku a dokovací stanice pro kanálové regály
Markéta Pastrnková -
Konstrukční návrh posuvného regálu s ovládací skříní s integrovanou funkcí zamykání uličky.
David Krčmář -
Konstrukční návrh kolejového posuvného regálu
Patrik Vinklárek