Bc. Petra Špačková

Master's thesis

Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY

Increasing of brand awareness among end users through POP materials and Press Relations in chain of DIY
Abstract:
Diplomová práce zkoumá vliv POP a PR komunikace na povědomí o značce u koncového zákazníka. V teoretické části podrobně popisuji POP komunikaci a Public Relations. V praktické části se zabývám analýzou dat získaných při měření efektivity využití POP a PR komunikace společností Grohe ČR s.r.o.
Abstract:
This Dissertation examines the influence of POP and PR communication on brand awareness for the end user. In the theoretical section, the POP communication and public relations are described in detail. The practical part deals with analysis of data obtained in measuring the effectiveness of the use of POPs and PR communications Grohe ČR s.r.o.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní