Vyučovací styly učitelů speciálně-pedagogických zařízení – Aranka BAREŠOVÁ
Aranka BAREŠOVÁ
Master's thesis
Vyučovací styly učitelů speciálně-pedagogických zařízení
Teaching Styles of Teachers in Institutions of Special Education
Abstract:
Práce je zaměřena na vyučovací styly, které jsou učiteli využívány ve speciálně pedagogických zařízení vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku osobnosti učitele, vyučovacích styly, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména se zdravotním postižením a na jejich vzdělávání ve speciálně pedagogických zařízeních a to v základních školách …moreAbstract:
This thesis is focused on teaching styles that are used by teachers in special education facilities to students with special educational needs. The theoretical part focuses on the characteristics of the teacher's personality, teaching styles, pupils with special educational needs, particularly with disabilities and their education in special education institutions and in special schools. The aim of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová (Gúberová)
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAREŠOVÁ, Aranka. Vyučovací styly učitelů speciálně-pedagogických zařízení. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ