Vyučovací styly učitelů speciálně-pedagogických zařízení – Aranka BAREŠOVÁ
Aranka BAREŠOVÁ
Master's thesis
Vyučovací styly učitelů speciálně-pedagogických zařízení
Teaching Styles of Teachers in Institutions of Special Education
Anotácia:
Práce je zaměřena na vyučovací styly, které jsou učiteli využívány ve speciálně pedagogických zařízení vůči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku osobnosti učitele, vyučovacích styly, žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména se zdravotním postižením a na jejich vzdělávání ve speciálně pedagogických zařízeních a to v základních školách …viacAbstract:
This thesis is focused on teaching styles that are used by teachers in special education facilities to students with special educational needs. The theoretical part focuses on the characteristics of the teacher's personality, teaching styles, pupils with special educational needs, particularly with disabilities and their education in special education institutions and in special schools. The aim of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová (Gúberová)
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAREŠOVÁ, Aranka. Vyučovací styly učitelů speciálně-pedagogických zařízení. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ