Jana POKORNÁ
Bakalářská práce
Postoje žáků ke škole a učení
Attitudes of pupils to school and learning
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na postoje žáků s Aspergerovým syndromem ke škole a učení, kteří se vzdělávají na základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část práce se zaměřuje na problematiku inkluzivní ho vzdělávání. Definuje klíčové pojmy práce a popisuje projevy Aspergerova syndromu. Vymezuje vhodné podmínky a metody pro formování pozitivních postojů, dále vymezuje vhodné podmínky …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the attitudes of pupils with Asperger's syndrome to school and learning, who are educated in public primary schools. The theoretical part of the thesis focuses on the issue of inclusive education. It defines the key concepts of the work and describes the manifestations of Asperger's syndrome. It defines suitable conditions and methods for the formation of positive attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Jana. Postoje žáků ke škole a učení. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Inkluze předškolního dítěte s ADHD syndromem a Aspergerovým syndromem
Alena PALKOVSKÁ -
Inkluze dívky s Aspergerovým syndromem na běžnou základní školu
Veronika Strmisková -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina -
Inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na II. stupni ZŠ pohledem pedagogických pracovníků
Andrea ŠAFARČÍKOVÁ -
Inkluze žáků s poruchou autistického spektra na středním odborném učilišti
Dagmar Kabelíková -
Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem
Pavlína Kopečková -
Vliv distanční formy výuky na postoj studentů střední školy k anglickému jazyku
Šimon RADIL -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva