Silvie Staňková

Diplomová práce

Repositioning značky My Little Pony na českém trhu

Repositioning of the brand My Little Pony on the czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá změnou pozice značky My Little Pony, pod jejíž portfolio spadají primárně plastové a plyšové hračky poníků. Cílem práce je příprava vlastního návrhu pro implementaci nového positioningu značky My Little Pony na českém trhu, a to prostřednictvím analýzy realizované repositioningové strategie a dat získaných pomocí vlastního výzkumu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the repositioning of the brand My Little Pony, under which portfolio come primarily plastic and plush toy ponies. The aim of the thesis is to design a proposal for implementation of the new positioning strategy of My Little Pony on the Czech market, by analysing the implemented repositioning strategy and data obtained through own qualitative research. The diploma thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Pavel Vácha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75315

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod