Bc. Vratislav Vytiska

Diplomová práce

Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“

Repositioning of Czech Post: a Case Study „New Post 2022+“
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh strategie repositioningu značky České pošty prostřednictvím reorganizace poboček za použití moderních trendů a technologií a celková změna přístupu k zákazníkovi. V první části této diplomové práce autor vychází ze studia odborné literatury s důrazem na podrobnou analýzu a kritické zhodnocení stávajících a nových trendů v marketingové komunikaci. Stěžejní zaměření práce …více
Abstract:
The aim of this thesis is the proposal for a repositioning strategy of the Czech Post brand. The repositioning strategy is based on the reorganization of branches using modern trends, technologies, and a general change in the approach to the customer. In the first part of this thesis, the author focuses on the studies of professional literature, emphasizing detailed analysis and critical evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc., doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní