Bc. Barbara Páleníková
Diplomová práce
Politický marketing
Politický marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá politickým marketingem, jeho významem a aplikací ve slovenské politice. Poskytuje ucelený přehled o teoretických základech politického marketingu, jeho historickém vývoji, využití vizuální identity a vlivu sociálních médií na politické kampaně. Práce si klade za cíl analyzovat, jak politické subjekty využívají různé marketingové strategie a nástroje k ovlivňování veřejného mínění …víceAbstract:
This thesis explores political marketing, its significance, and its application in Slovak politics. It provides a comprehensive overview of the theoretical foundations of political marketing, its historical development, visual identity use, and social media's impact on political campaigns. The work aims to analyze how political entities utilize various marketing strategies and tools to influence public …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá politickým marketingom, jeho významom a aplikáciou v kontexte slovenskej politiky. Práca podáva komplexný prehľad teoretických východísk politického marketingu, jeho historického vývoja, využitia vizuálnej identity a vplyvu sociálnych médií na politické kampane. Cieľom práce je analyzovať, ako politické subjekty využívajú rôzne marketingové stratégie a nástroje na ovplyvňovanie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. PhDr. Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
- Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Sociálne siete a ich vplyv na správanie súvisiace so zdravím u ľudí so zdravotnými ťažkosťami
Lucia Tupá -
Komunikačné a sociálne siete v riadení firmy XY a ich vplyv na zamestnancov
Veronika Gaľašová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova -
Sociálne siete ako faktor ovplyvňujúci správanie turistov v cestovnom ruchu
Lenka Zajacová -
Internetové sociálne siete ako nástroj sebaprezentácie mladých hudobných interpretov v ČR a na Slovensku
Matej Zeliska -
Sosiálne siete ako marketingový nástroj
Šimon Kavický -
Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Jana Handzušová