Bc. Barbara Páleníková

Diplomová práce

Politický marketing

Politický marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá politickým marketingem, jeho významem a aplikací ve slovenské politice. Poskytuje ucelený přehled o teoretických základech politického marketingu, jeho historickém vývoji, využití vizuální identity a vlivu sociálních médií na politické kampaně. Práce si klade za cíl analyzovat, jak politické subjekty využívají různé marketingové strategie a nástroje k ovlivňování veřejného mínění …více
Abstract:
This thesis explores political marketing, its significance, and its application in Slovak politics. It provides a comprehensive overview of the theoretical foundations of political marketing, its historical development, visual identity use, and social media's impact on political campaigns. The work aims to analyze how political entities utilize various marketing strategies and tools to influence public …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá politickým marketingom, jeho významom a aplikáciou v kontexte slovenskej politiky. Práca podáva komplexný prehľad teoretických východísk politického marketingu, jeho historického vývoja, využitia vizuálnej identity a vplyvu sociálnych médií na politické kampane. Cieľom práce je analyzovať, ako politické subjekty využívajú rôzne marketingové stratégie a nástroje na ovplyvňovanie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. PhDr. Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
  • Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON