Prezentace bank a bankovních služeb v českém tisku – Ing. Klára Pekařová
Ing. Klára Pekařová
Bakalářská práce
Prezentace bank a bankovních služeb v českém tisku
Presentation of the Banks and banking Products in Czech Press
Anotace:
Při zpracování výsledků a hodnocení prezentace bank a bankovních produktů v českém tisku je zřejmé, že i tato oblast ve vyhroceném konkurenčním prostředí podléhá komerčním tlakům. Své tvrzení mohu opřít o zjednodušující obraz a minimální objektivitu při prezentaci jak bank, tak jejich služeb. Po formální stránce převládají zprávy a články (zejména v přílohách celostátních deníků), kdežto rozhovory …víceAbstract:
When working on the summary of the research on bank products and bank’s presentations I found out, that also this field is strongly influenced by the commercial pressure. I can prove this statement by simplifying picture and minimal objectivity of the bank and its products. Technically there is a majority of new and articles (mainly in supplements of the national journals), whereas interviews with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kgcw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2008
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová kampaň České federace potravinových bank
Marcela Mráčková -
Podíl masové komunikace na ekonomickém trhu se zaměřením na oblast tisku
Veronika Zárybnická -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová