Marketingová strategie hotelu zahraničního hotelového řetězce – Ing. Pavel Zíka
Ing. Pavel Zíka
Diplomová práce
Marketingová strategie hotelu zahraničního hotelového řetězce
Marketing strategy of a hotel from an international hotel chain
Anotace:
Práce analyzuje s využitím dostupných publikovaných pramenů, dotazníkového šetření a osobního dotazování současný stav a potenciál marketingové strategie hotelu zahraničního hotelového řetězce v podmínkách České republiky, využití místních marketingových nástrojů, standardně používaných hotelem a nástrojů používaných centrálami hotelových skupin případně řetězců, které jsou společné pro hotely dané …víceAbstract:
The thesis analyses on the basis of published documentation, questionnaire forms and face to face questioning actual situation and potential of marketing situation of a hotel in a foreign hotel chain in the Czech Republic’s conditions. It also describers the use of local marketing tools which are usually applied by a hotel and those utilised by headquarters of hotel chains that are unique for European …víceKlíčová slova
Podnik hotel hotelový řetězec hotelové skupiny řízení marketingové řízení franchising franchising v hotelovém prostředí cestovní ruch destinace cestovního ruchu návštěvník marketingové řízení Company – hotel hotel chain hotel groups management marketing management franchising in a hotel environment tourism destinations of tourism visitor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5463/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÍKA, Pavel. \textit{Marketingová strategie hotelu zahraničního hotelového řetězce}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5j61hh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li -
Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku
Danil Dikarev -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Marketingové řízení rodinné firmy
Cyril Cejnar -
Franchising as a mode of entering a foreign market in the hotel industry
Veronika Kleeva -
Franchising a jeho využití v konkrétní firmě v oblasti hotelnictví
Kristina Dashkevich -
Planning of Small Personal Events in a hotel
Krystsina Buracheuskaya