Měření spokojenosti zákazníků s nabídkou kulturních akcí – Jana Pilchová
Jana Pilchová
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků s nabídkou kulturních akcí
Customer Satisfaction Measurement with the Offer of Cultural Events
Anotace:
MĚŘENÍ SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ S NABÍDKOU KULTURNÍCH AKCÍ Cieľom diplomovej práce je zistiť ako sú obyvatelia Kysúc spokojní s ponukou kultúrnych akcií. Na základe výsledkov výskumu navrhnúť odporúčania pre zvýšenie spokojnosti obyvateľov. Na začiatku práce je pomocou odbornej literatúry popísané meranie spokojnosti a charakteristika služieb. V ďalšej kapitole je charakterizované vydavateľstvo Magma …víceAbstract:
CUSTOMER SATISFACTION MEASUREMENT WITH THE OFFER OF CULTURAL EVENTS The aim of this thesis is to find out how do residents are satisfied with the offer of cultural events in Kysuce. On the basis of exploration research will be made recommendations to increase a satisfaction of residents. At the beginning of the thesis is described measuring satisfaction and characteristics of services by use of literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Dana Obrtlíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Meranie zákazníckej spokojnosti v spoločnosti Chep CZ, s.r.o.
Oto Rodák -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
Monika Hlobeňová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Meranie spokojnosti zamestnancov v banke
Alena Bodnárová -
Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.
Lenka BAHELKOVÁ -
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
Viktória Grossová