Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s. – Lenka BAHELKOVÁ
Lenka BAHELKOVÁ
Bakalářská práce
Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.
Measuring client satisfaction with products and services offered by Dexia Banka Slovensko, a. s.
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s. na základe dotazníkového šetrenia. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti, a to na teoretickú časť a praktickú časť. V teoretickej časti sú popísané hlavné časti témy, ktoré boli získané z odbornej literatúry. Praktická časť je zameraná na konkrétnu banku ? Dexia banku Slovensko …víceAbstract:
The aim of this work is to measure client satisfaction with products and services offered by Dexia Banka Slovensko, a. s. based on market research conducted mainly through questionnaires. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part describes the main underlying theme for which the relevant material was obtained from various academic literature. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17867
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAHELKOVÁ, Lenka. \textit{Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/f0oevs/.
Jak správně citovat práci
BAHELKOVÁ, Lenka. Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Produkty a služby pro prémiové klienty banky
Matěj Čermák -
Finanční produkty a služby českých bank pro municipality
Lamberta Bendlová -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky a menší podniky
Iveta Glončáková -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky
Jan Smolík