Jiří Pauer a komorní tvorba s převahou smyčcových nástrojů – Pavla Mazancová
Pavla Mazancová
Bakalářská práce
Jiří Pauer a komorní tvorba s převahou smyčcových nástrojů
Jiří Pauer and chamber works with predominance of stringed instruments
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Jiří Pauer a komorní tvorba s převahou smyčcových nástrojů je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje skladatelově osobě, jeho studiu, profesím a hudební řeči. Druhá část se zabývá sepsáním všech dostupných komorních děl pro smyčcové nástroje Jiřího Pauera. K většině skladeb je připojen datum vzniku a prvního uvedení, rok vydání a nakladatelství, dostupná nahrávka …víceAbstract:
This thesis titled Jiří Pauer and chamber works with predominance of stringed instruments is divided into three chapters. The first chapter deals with the composer's person, his studies, professions and musical style. The second part consists of listing all of Jiří Pauer’s available chamber works for string instruments. Most of the compositions include the date of creation and first performance, the …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
20. stoletíKlíčová slova
smyčcové nástrojeKlíčová slova
česká hudbaKlíčová slova
hudební analýzy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Leoš ČEPICKÝ
- Oponent: Jiří PANOCHA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 8. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Housle
Práce na příbuzné téma
-
Problematika interpretace komorní hudby G.P.Telemanna a J.J.Quantze
Michaela Durajová -
Komorní dechová hudba v období klasicism u na příkladech W.A. Mozarta, L.v.Beethovena a A. Rejchy
Kateřina Lužná -
Komorní vokální hudba Z.Pololáníka
Terezie Čertková -
Interpretační problematika vybraných komorních skladeb pro housle a klavír Bedřicha Smetany a Antonína Dvořáka z pohledu klavíristy
Jan LUKŠ -
Skladby pro smyčcové nástroje v díle Hanse Krásy
Eva Škodová -
Maciej Radziwiłł a Konstanty Gorski: tvorba pro smyčcové nástroje
Aliaksandra Arbuzava -
Fantazie-kvartet pro hoboj a smyčcové nástroje op. 2 Benjamina Brittena. Analýza díla a role Leona Goossense jako inspiračního zdroje skladby
Boris Akishin -
Rozvoj hudebních dovedností v mateřské škole: Příprava předškolních dětí pro hru na smyčcové nástroje
Lucie Mrazíková