Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME) – Ing. Viktor Terez
Ing. Viktor Terez
Bakalářská práce
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich potenciál pro rozvoj malých a středních podniků.Hlavním cílem práce je analyzovat koncept reklamy malého podniku v ČR prostřednictvím sociálních sítí . Na začátku práce jsou popsány základní principy marketingu na internetu. Praktická část práce popisuje všechny kroky potřebné k podpoře podnikání v sociálních sítích. Kampaň jedné společnosti …víceAbstract:
The thesis addresses the issue of social networks and their potential to develop small and medium businesses. The main aim of the thesis is to analyse the concept of advertising through a social network for small business. At the beginning of the thesis, the basic principles of marketing on the Internet are described. The practical part of the work describes all steps needed to promote one’s business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pne61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: M.A. Ondřej Kotouč
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV