Barbora Horynová

Bakalářská práce

Marketingový plán taneční skupiny T-BASS

Marketing plan of the T-bass dance group
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vytvoření marketingového plánu taneční skupiny T-bass, která se zaměřuje na výuku street dance. Teoretická část bakalářské práce se zabývá tanečními styly street dance, jež jsou obsahem výuky a lekcí dané taneční skupiny a též vysvětlení relevantních pojmů z teorie marketingu a marketingového plánování. V praktické části jsou uvedené metody marketingového plánování využity …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on creating a marketing plan for the T-bass dance group, which focuses on teaching street dance. The theoretical part of the bachelor thesis describes the dance styles of street dance, which are the content of the dance group's lessons and the relevant concepts and methods of marketing and marketing planning. In the practical part, the mentioned methods of marketing planning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Marie Vítová Dušková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90156

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Arts Management