Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce – Bc. Jekatěrina Zajacová, MBA
Bc. Jekatěrina Zajacová, MBA
Diplomová práce
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
The content and importance of the social dimension of the situational analysis of marketing actions
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sociální dimenzí v rámci marketingového prostředí podniku, jejím obsahem, významem a vlivem na výsledný efekt marketingové akce společnosti. Obsah a význam sociální dimenze je popsán na příkladu obchodní a marketingové strategie dvou nábytkářských společností, působících na trhu v České republice, IKEA a Royal Interier. Součástí práce je také aktuální téma sociálního …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a problem of social dimension of marketing surroundings of the company, its content, significance and influence on the resulting effect of marketing action. The content and importance of the social dimension is described based on the example of corporate and marketing strategies of two furniture companies operating on the market in the Czech Republic, IKEA and Royal Interier …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fvs5n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová