Zuzana Kolmačková

Bakalářská práce

Private Labels

Private Labels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií, která je založena na zavádění privátních značek především maloobchodními řetězci. Ze začátku se práce zaměřuje na obecné pojetí vlastních značek obchodníků, kde je zmíněna základní charakteristika, historie a rozdělení distribučních značek. Dále práce informuje čtenáře o nově zaváděných speciálních distribučních značkách, které se orientují v první …více
Abstract:
This Bachelor Thesis titled Private labels deals with distribution strategy based on the introduction of private labels especially in retail chains. At the beginning it is focused on the general concept of private label offered by retailers, where is mentioned basic characteristics, history and structuring of distribution brands. Subsequently this thesis informs readers about the introduction of new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Dita Hommerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42044