Zuzana Kolmačková
Bakalářská práce
Private Labels
Private Labels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií, která je založena na zavádění privátních značek především maloobchodními řetězci. Ze začátku se práce zaměřuje na obecné pojetí vlastních značek obchodníků, kde je zmíněna základní charakteristika, historie a rozdělení distribučních značek. Dále práce informuje čtenáře o nově zaváděných speciálních distribučních značkách, které se orientují v první …víceAbstract:
This Bachelor Thesis titled Private labels deals with distribution strategy based on the introduction of private labels especially in retail chains. At the beginning it is focused on the general concept of private label offered by retailers, where is mentioned basic characteristics, history and structuring of distribution brands. Subsequently this thesis informs readers about the introduction of new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Dita Hommerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková