Zuzana Kolmačková
Bachelor's thesis
Private Labels
Private Labels
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií, která je založena na zavádění privátních značek především maloobchodními řetězci. Ze začátku se práce zaměřuje na obecné pojetí vlastních značek obchodníků, kde je zmíněna základní charakteristika, historie a rozdělení distribučních značek. Dále práce informuje čtenáře o nově zaváděných speciálních distribučních značkách, které se orientují v první …moreAbstract:
This Bachelor Thesis titled Private labels deals with distribution strategy based on the introduction of private labels especially in retail chains. At the beginning it is focused on the general concept of private label offered by retailers, where is mentioned basic characteristics, history and structuring of distribution brands. Subsequently this thesis informs readers about the introduction of new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42044
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Dita Hommerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
Petra Machovská -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková