Kristýna Svobodová

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat konzumním chováním spotřebitele, který je pod neustálým vlivem marketingové komunikace. Domnívám se, že dnešní společnost je z velké míry ovlivňována prvky marketingového mixu, pomocí kterých se snaží docílit nadměrné konzumace věcí a služeb. První část je věnována vysvětlení základních pojmů, jako konzumerismus a marketing. Nejprve se zabývám definicí konzumerismu …more
Abstract:
My bachelor work is focused on consumption behavior of consumer who is under the constant pressure of marketing communication. I think nowadays society is influenced a lot by elements of marketing mix which targets on excessive consumption of goods and services. First part is focused on basic term explanation, which are for example consumerism and marketing. I deal with a definition of consumerism …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní