Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Kristýna Svobodová
Kristýna Svobodová
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat konzumním chováním spotřebitele, který je pod neustálým vlivem marketingové komunikace. Domnívám se, že dnešní společnost je z velké míry ovlivňována prvky marketingového mixu, pomocí kterých se snaží docílit nadměrné konzumace věcí a služeb. První část je věnována vysvětlení základních pojmů, jako konzumerismus a marketing. Nejprve se zabývám definicí konzumerismu …moreAbstract:
My bachelor work is focused on consumption behavior of consumer who is under the constant pressure of marketing communication. I think nowadays society is influenced a lot by elements of marketing mix which targets on excessive consumption of goods and services. First part is focused on basic term explanation, which are for example consumerism and marketing. I deal with a definition of consumerism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ekerl/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová