Bc. Zuzana NEVORALOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační aktivity knižního veletrhu

Communication activities of book fair
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě. První část je věnována analýze veletrhu jako specifickému komunikačnímu médiu a stanovení kritérií pro analýzu jednotlivých aktivit. Praktická část má přiblížit pozici Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě a analyzovat jeho komunikační strategii. V závěru práce budou shrnuty zjištěné údaje …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on means of communication used by the Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod. The first part is devoted to analysis of a fair as a specific communication medium. It serves as a base for setting the criteria for the activity analysis. The practical part describes the position of the Autumn Book Fair and analyzes its communication strategy. In the conclusion part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Identifikátor: 10523

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEVORALOVÁ, Zuzana. Komunikační aktivity knižního veletrhu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.