Martina LACINOVÁ

Bakalářská práce

Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností

Risk of developing specific learning disabilities of pupils with impaired communication ability.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou rizika vzniku specifických poruch učení u dětí a narušenou komunikační schopností. Teoretická část se zaměřuje na vymezení předškolního věku a školní zralosti, podrobněji je následně popsán vývoj řeči u dětí. Dále je zde vymezena narušená komunikační schopnost, riziko vzniku specifických poruch učení a jejich vzájemná souvislost vzniku. Cílem praktické části …více
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with risks of developing specific learning disabilities of pupils with impaired communication ability. The theoretical part focuses on specification of preschool age and school readiness, the development pupils´ speech. There are also specifics of impaired communication ability, the risks of developing specific learning disabilities and their connection with each other …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LACINOVÁ, Martina. Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta