Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ – Bc. Jitka Benešová
Bc. Jitka Benešová
Master's thesis
Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ
Formative Assessment in Lower Secondary EFL Classes
Abstract:
This diploma thesis deals with the usage of various techniques, methods, and strategies of formative assessment in lower secondary English classes in order to promote students' understanding, communication, and learning autonomy. The theoretical part introduces the origin of formative assessment, concentrates on its description and contrast to summative assessment. Furthermore, the role of motivation …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá používáním různých technik, metod a strategií formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Účelem je zlepšit u studentů porozumění, komunikaci a samostatnost při učení. V teoretické části se zabýváme původem formativního hodnocení, soustředíme se na jeho popis a dáváme ho do kontrastu s hodnocením sumativním. Dále je v této části zdůrazněna …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠOVÁ, Jitka. \textit{Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5kcdsg/.
Jak správně citovat práci
Benešová, Jitka. Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for lower-secondary Schools / AJ-I
Práce na příbuzné téma
-
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Zpětná vazba učitelů k výkonu studentů při řešení modelové situace
Jan JEČMEŇ -
Zpětná vazba u skoku dalekého
Jakub BYSTROŇ -
360° zpětná vazba jako nástroj řízení pracovního výkonu
Martin Voleský -
360 stupňová zpětná vazba v obchodním týmu u společnosti
Aneta VETROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva