Optimalizace výběrového řízení dodavatele ve firmě ŠKODA AUTO a.s – Bogdan Pereturin
Bogdan Pereturin
Bakalářská práce
Optimalizace výběrového řízení dodavatele ve firmě ŠKODA AUTO a.s
Optimalization of supplier selection at the ŠKODA AUTO a.s
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na proces výběru dodavatele ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a na jeho optimalizaci.V teoretické části práce jsou popsané funkce a cíle nákupního útvaru a také činnosti, které tento útvar plní.Praktická část představuje popis organizační struktury ŠA a postavení oddělení Nákupu uvnitř podniku. Hlavní částí práce je popis současného procesu výběru dodavatelů na nové díly …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the process of choosing a supplier in ŠKODA AUTO a. S. And its optimization.The theoretical part of the thesis describes the functions and objectives of the purchasing department as well as the activities performed by this department.The practical part is describes organizational structure of ŠA and the position of the Purchasing Department within the company. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
- Oponent: Jana Zahrádková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Nákupní proces v nemocnici XY a. s.
Jiří Kokavec -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Nákupní proces v podniku - optimalizace řízení nákupu
Jan ONDRÁČEK -
Nákupní proces všeobecného nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO při výrazném nárůstu cen
Jan Dvořák -
Nákupní proces produktu automatizovaný externí defibrilátor (AED) ve firmě Medsol s.r.o.
Daniela KLAPÁLKOVÁ -
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Barbora ONDEROVÁ -
Nákupní proces ve vybraném strojírenském podniku
Andrea MERTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva